Thursday, April 14, 2011

final!!!!!!!! arrggggggggG!!!!! tension

Hai semua..
Hari nie aku nk share ngan korg,bukannya nk mengaibkan diri tp semua mslh nie msti ade pnye kt dlm diri setiap student...nak tahu ape nama penyakit 2?penyakit malas nak study. Dah la 20 april nie dah mula exam final,tp smpai skng aku malas nk buka buku. Macam mne nie?aku dah mula rajin2kan diri tp,still mls ag...

Ade x ubat nak hilangkan penyakit pemalas nk study nie????????
tension yg teramat dlm diriku,
mengapa?bagaimana?apakah?siapakah?????


Aduh!!! aku marah pd diriku nie?
wahai cik Aza,bila engkau mahu study?bukankah engkau mahu mendapkan tittle DEKAN???
oh,UITM..tolonglah bg soalan yg senang2 untuk dijawab,
aku dah lah malas,nnt camne lak aku nk menjawabnya????
pening,pening,pening!!!!!!!!!!! :(

No comments:

Post a Comment