Sunday, April 17, 2011

DIA BAIK SANGAT,,,,

sweet sngt,,,,
ske die sngt,,,
baik sngt,,,,
like,like.....
hehehehe....


hai,aku nk cte kt korg pasal someone nie,
die memang sweet,,,yg 2 je aku rse nk ckp berulang2 kali...
sweet sngt2....

die baik,die smart,die cool,die caring..
best kawan ngan die,,,

xsalah klu kte nk ske seseorang,sebab mmg zahirnya kte akan mudah menyukai seseorang,tp mesti ade batasnya. tp 2 la,skng nie bru aku rse ade org yg ambil berat pasal aku iaitu abg aku, die xbg aku berpakwe2 nie,die ckp blm msenya untuk ko,so aku xkisah,aku ikut je,,,tp aku memang pantang klu org ske menuduh tanpa usul periksa.

ade ke die men tembak aku ade pakwe?aku ske bg nom2 fon kt lelaki?eyh sorry sikit...klu ade pn teman sekelas aku je coz penting untuk assgment ktorg,klu xde nom fon,cam ne nk contact,,,

tp,perasaan ske 2 bukannya dipinta,cuma dah lumrah hidup,so aku terima je,,,,
jgn marah ye,,hehehehe

No comments:

Post a Comment