Friday, January 7, 2011

EMAK...

aku punya seorang ibu,
ibuku seorang yang lengkap dimataku,
cinta dan kasih seorang ibu tiada nilainya,
bila tutup matanya,hilanglah segala kasih dan sayang,
amat manis rasanya perasaan tersebut,
tidak terungkap dengan kata-kata,
seperti yang kita tahu,"syurga itu dibawah telapak kaki ibu",
amat kasihnya seorang ibu,
ibu,engkaulah ratu hatiku,
setiap saat aku merinduimu,
setiap saat aku mengasihimu.
ibu,kaulah segala-galanya,
tiada engkau,tiadalah aku,
setiap detik dan saat aku menyebut namamu,
aku teramat rindu padamu,
aku teramat menyayangimu,
ibu,
engkaulah segala lengkap hidup ku,
engkaulah cayaha hidupku,
bila ku terpandang wajahmu,
aku hanya mampu tersenyum,
tak terungkap dengan kata-kata,
tak terdaya aku mengungkapkannya,
kerna, engkau sentiasa bidadari syurga bagiku..




anak yang merinduimu..
~ALIA~

2 comments:

  1. aduyai !!
    ak rse na nges lak .
    rndu seyh kat mak ak .
    makkkkk !!!!!!!
    nak blik ..
    huhu
    :(

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    aku pon....
    huahuahua..

    ReplyDelete